Meteen naar de inhoud

Meldpunt onduidelijke medische kosten geopend

DEN HAAG (ANP) – Patiënten van medisch specialisten die te maken krijgen met vervelende verrassingen op hun ziekenhuisrekening kunnen vanaf donderdag hun klachten kwijt bij een speciaal meldpunt. Dat heeft de Nationale ombudsman Alex Brenninkmeijer laten weten. Brenninkmeijer richtte het meldunt samen met de Consumentenbond op.

Lees meer artikelen? Schrijf u in voor de tweewekelijkse FarmaMagazine nieuwsbrief!

Vacatures

Sluit u aan bij meer dan 6.500 huisartsen en apothekers die tweewekelijks onze nieuwsbrief ontvangen over ontwikkelingen in de eerste lijn.

Sluit u aan bij meer dan 6.500 huisartsen en apothekers die tweewekelijks onze nieuwsbrief ontvangen over ontwikkelingen in de eerste lijn.

We gaan vertrouwelijk om met je gegevens

Mis nooit meer het belangrijkste eerstelijns nieuws!

Elke twee weken in 10 minuten op de hoogte van het laatste nieuws en trends in de eerstelijns zorg.

We gaan vertrouwelijk om met je gegevens