triadesk.farma lanceert gratis merkconditietest

Vrouw-met-flesjevoor-webDe triadesk.farma merkconditietest is een beproefde methode om prestaties van merken te waarderen op een twintigtal kenmerken. De test is gebaseerd op prestaties van de sterkste merken wereldwijd. Met de test worden de sterke en zwakke punten van het merk blootgelegd. De inzichten van de test vormen het uitgangspunt voor een merk ontwikkeltraject.

De merkconditietest is ontwikkeld door communicatiebureau triadesk.farma uit ’s-Hertogenbosch. triadesk.farma helpt merken in de farmaceutische industrie zichzelf te ontdekken, zichtbaar en succesvol te maken. Op basis van een coproductieproces met haar klanten ontwerpt triadesk.farma een heldere strategie, wordt er een krachtig communicatieconcept ontwikkeld én samenhangende communicatiemiddelen geproduceerd.

Wat levert de merkconditietest op?

  • Een rapportage van de merkconditie,
  • Een rapportcijfer van de merkconditie (schaal 1 t/m 10);
  • Inzicht in de ontwikkel- en verbeterruimte van het merk;
  • Vertrekpunt voor een merkontwikkeltraject;
  • Intern discussiedocument.

Doe de merkconditietest op www.triadeskfarma.com en breng uw merk in topconditie!

Lees meer artikelen? Schrijf u in voor de tweewekelijkse FarmaMagazine nieuwsbrief!

Persoonlijk contact is een uniek medicijn

Apotheker Joeri Beek werd met zijn apotheek in Nistelrode in het verleden twee keer uitgeroepen tot ‘Beste apotheek van Nederland’ en stond jaren in de top 10. Inmiddels staat hij aan het roer van een tweede apotheek in Heesch.

Het duurzame perspectief van Orion Pharma

Duurzame groei, ‘building well-being’ voor de patiënten en werknemers, spelen belangrijke rollen in de bedrijfsfilosofie van Orion Pharma. Een interview met Country manager Benelux: Stephan Van Nieuwenhove.

Vacatures

Sluit u aan bij meer dan 6.500 huisartsen en apothekers die tweewekelijks onze nieuwsbrief ontvangen over ontwikkelingen in de eerste lijn.